Friday, February 6, 2009

KENDURI DOA SELAMAT...

Hehe...sambil2 korang mengarut kat FB tu meh tgk kejap blog korang nih....anyway tonite akan ade kenduri doa selamat...aku pon konfius tuk sape sebenarnye kenduri ini diadakan...
same ade tuk sarah yang semakin baik dari diaorhea ataupun tuk dayah yang memerlukan lebih byk karbohidrat tuk pembinaan badan yang sedia cachexic........

Apepon sape yang free..can join us..

Venue: Umah sarah kat prisma perdana
Time: Kalau nak tlg kul 4 ptg bleh dtg kalau nak dtg makan je x payah dtg pon xpe
Tema: Bebas lagi klasik tuk cip ko kan ske pkai kain batik lilit kat kepale....sgt dialu-alukan
Makanan: Sampai sana masak la sendiri ek..........
Program: Bebas tetapi bermoral......

Ok anyway aku setuju ngan nora trademark.....h.o.h.o pon ok cam houseofficer jek bunyi die....

Anyway see ya..........

h.o.h.o

5 comments:

  1. makaceh2 kpd y memasak..lain kali masak lagi!!..begedil+kek batik+nasi goreng+puding suma2 pn sedap nk mampos..........

    yang benar,
    -ZAAZ..lu pk la sdiri-

    ReplyDelete
  2. uits.. ade begedil lg.. aku xgrg lg..heehee..
    d.a.y.a.h

    ReplyDelete
  3. dayah...pat goweng begedil tu..ke ko malas nak goweng???...oppss..

    h.e.h.e

    anyway hentikan gossip korang kat fb tu ek..aku dah x de protective shield dah ni..

    ReplyDelete
  4. huhu...gamba kenduri mane?gamba event sbelah pool????

    ReplyDelete
  5. masuk ari ke 2 begedil da jadik masam..tp aku n dayah telan jek..bedegil...bedegil..yanyz van der woodsen...h.o.h.o

    ReplyDelete