Friday, February 6, 2009

DEBARAN EXAM...

Ok cip...hehe...camne perasaan orang yang dah long case????

A - gembire yang amat

B - ok jer x rase pape pon

C - sedey sebab rasenye cam boleh wat lagi baek

D - gembire sampai nak ronggeng dan menyambut thaipusam sekali



Apepon jawapan anda......anda tetap x kan tau result long case...jadi same2 lah study lagi tuk short case...wat sesape yang tgh berusaha menghabiskan x.o.x.o...ingatlah bahawa season 3 x kuar lagi...ke dah kuar aku x tau????..



Ok aku menerima sebarang feedback dari korang...



Wei cepat pikir vtrademark ape nak wat??





Ps: Nora sowi ko x termasuk dalam 1st entry....nak wat camne cite Sarah kuar dulu...aku ske gambar ni walaupun xde kaitan...

3 comments:

  1. waaaa.. nape ltak gmba tu?? malu la i..huhu.. --d.a.y.a.h

    ReplyDelete
  2. oiiii.. korang mmg dah melampau.. x tggu aku nk wat summary gossip girl.. ni jeles ni..waaaaa..--d.a.y.a.h

    ReplyDelete
  3. aku ad pilihan lain...E= rs terrible sgt long case 2 BUT rs nk ronggeng smp tertonggeng..hehehe...so, tuk sesapa y blom long case,al da best ya..sama2 kt doa..

    yang benar,
    -ZAAZ..lu pk la sdiri-

    ReplyDelete